Kiko - 664 in Blue stars glitter

Hello,

Today I'm showing you a nail polish for girls and everyone who feels that way. It's Kiko night glitter, no 664.

Pozdrav,

danas donosim jedan lak za djevojčice i sve koje se tako osjećaju. Radi se o Kiko noćnim šljokicama broj 664.

Kiko nail polishes can't be found in Croatia so I asked a friend to bring me one when she was visiting Rome. With this one she brought few more beauties, because Kiko nail polishes are characterized by vast choice and low price - so how do you stop yourself at one?

Glitter in nail polish is blue or they gleam in rainbow colours (stars). Glitter size really varies and you don't have to dig to get good amount of glitter on brush. In pictures I applied two coats even though one would suffice for those that don't like to overdo it. To give you an impression of how much glitter stands out and shines I took few pictures in shadow.

Kiko lakove nažalost ne možete naći u Hrvatskoj pa sam zamolila prijateljicu da mi ga donese kad je bila u posjetu Rimu. Uz njega mi je donijela još par ljepotana, jer Kiko lakove krasi ogroman izbor i niska cijena - pa kako se zadržati samo na jednom?

Šljokice u laku su plave ili se presijavaju u duginim bojama (zvjezdice). Veličine su zaista razne, a ne morate ni "kopati" da bi dobili dobru dozu šljokica na četkici. Na slikama sam nanijela 2 sloja, iako bi i samo jedan bio dovoljan za one koje ne vole pretjerivati. Da dobijete dojam koliko se šljokice ističu i sjaje uhvatila sam i par slika u sjeni.

Illy

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting! I appreciate it :)
If you would like we can follow each other - just leave me link and notice that you are following me and I will come to follow you too!